اکسپلور پست ها

انتخاب شهر حذف همه
حداقل یک شهر را انتخاب کنید.
انصراف
تائید
مسعود داداشی پروفایل - استوری های جدید

مسعود داداشی

رضا پای بست پروفایل - استوری های جدید

رضا پای بست

سیامک محمودی پروفایل - استوری های جدید

سیامک محمودی

گروه مشاور املاک غلامی پروفایل - استوری های جدید

گروه مشاور املاک غلامی

علی برنجی پروفایل - استوری های جدید

علی برنجی

مهندس صمد سلیمان زاده پروفایل - استوری های جدید

مهندس صمد سلیمان زاده

دکتر نیما غیاثوند پروفایل - استوری های جدید

دکتر نیما غیاثوند

امید ابراهیمی پروفایل - استوری های جدید

امید ابراهیمی

مجید باغنده پروفایل - استوری های جدید

مجید باغنده

علی نعیمی پروفایل - استوری های جدید

علی نعیمی

گروه عمران سازه شیری پروفایل - استوری های جدید

گروه عمران سازه شیری

دکتر مهری پروفایل - استوری های جدید

دکتر مهری

املاک پارسا پروفایل - استوری های جدید

املاک پارسا

تهران املاک پروفایل - استوری های جدید

تهران املاک

امین سلمانی پروفایل - استوری های جدید

امین سلمانی

مجید علیمردانی پروفایل - استوری های جدید

مجید علیمردانی

وکیل ایمان صامت پروفایل - استوری های جدید

وکیل ایمان صامت

بازار پژوهان مبتکر پروفایل - استوری های جدید

بازار پژوهان مبتکر

ایجاد پست
0 0

تازه متوجه شده‌ای اقتصاد ایران در یک چرخه معیوب گیر افتاده است. هنوز به نفت و گاز وابسته‌ایم، رشد اقتصادی منفی است و نرخ تورم به عددی شوکه‌کننده بین ۴۰ تا ۶۰ درصد رسیده. تحریم‌های بانکی اقتصاد را فلج کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد فساد در سایه همین تحریم‌ها رشد کرده است. سیاست روشن و مشخص کجاست؟ بعضی از این اعداد آن‌قدر بزرگ‌اند که حتی حرف زدن درباره‌شان سخت است. نرخ بیکاری بالاست؛ به‌طوری که تعداد افرادی که در شغل‌های نامرتبط با تخصص‌شان کار می‌کنند، حدود ده برابر کسانی است که شغل مرتبط دارند. وابستگی ما به چین به قبل از انقلاب برمی‌گردد و تحریم‌هایی که امروز با آن‌ها درگیر هستیم هم — برخلاف تصور عمومی — ریشه‌هایی قبل از سال ۱۳۵۷ دارند. این بحث سرِ مقصر‌یابی نیست؛ درباره درک واقعیت موجود است. اگر بناست آینده‌ای ساخته شود، باید از این چرخه‌ها خارج شویم. به نظر تو فقط «یک» اقدام عملی چیست که می‌تواند وضعیت اقتصادی را بهتر کند؟ #اقتصادایران #تورم #تحریم #وضعیت_اقتصادی #رکود_اقتصادی

0 0

تا کی باید شاهد این حجم از بی‌عدالتی باشیم؟ 🤯 واقعا متاسفم وقتی می‌بینم بازنشستگانی که عمرشون رو وقف این مملکت کردن، الان برای گذران زندگی دست و پنجه نرم می‌کنن. مگه قرار نبود جامعه‌ای عادلانه داشته باشیم؟ اینکه فقط عده‌ای مرفه باشن و بقیه در فقر دست و پا بزنن، چه معنایی داره؟ آیا واقعا هیچ کس نیست که بتونه جلوی این تورم رو بگیره و به قشر ضعیف جامعه کمک کنه؟ اگه فکر می‌کنی وقتشه صدای اعتراض بلند بشه، این پست رو برای کسی که باید ببینه بفرست. نظر شما چیه؟ تا کی باید این وضعیت رو تحمل کنیم؟ #عدالت_اجتماعی #اقتصاد_ایران #تورم #حقوق_بازنشستگان #اعتراض_مدنی وضعیت_اقتصادی