سلام وقتتون بخیر
برای همخونه شدن مهم اینه که شخصیتها به هم بخورن و با شناخت کافی انتخاب انجام شه. اینطوری بعدش مشکلات همخونه داشتن به حداقل میرسه. به خاطر همین تا جایی که بتونم خودمو معرفی میکنم.
کارمندم 36 سالمه. شخصیتم طوریه که حس میکنم سنم پایینه.
پسر آروم، خجالتی و حرف گوش کنی ام و اصلاً بچه اذیت کنی نیستم، برای همین همیشه کسی که کوتاه میاد منم. اگه تیپ هم باشیم توی همخونگی کم نمیذارم. خیلی پسر خوبی ام و پرانرژی و سعی میکنم طوری رفتار کنم که همیشه از خودم راضی نگهت دارم.
توانایی پرداخت پول پیش ندارم. اجاره هم تا 5 میلیون اینا اوکی ام. حتی اگه همخونه ای میخوای که به جای اجاره و پیش، توی خونه کار کنه و وظایف خونه داری رو انجام بده برات، من گزینه مناسبی ام. بعد از اینکه از سر کار برگشتم کارهای خونه رو انجام میدم، هر کاری.
اهل حاشیه و مزاحمت نیستم. اولویتم کارمه، میرم سر کار و بعدش میام خونه مستقیم. خونه هم هر قانونی داشته باشه رعایت میکنم.
تفریح و شوخی هم بمونه فقط برای وقتایی که خودت اوکی هستی و من آرامش خونه رو به هم نمی زنم.
اگر اوکیه بفرما صحبت کنیم با هم.
.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.