مغازه در کمپلو ناصرخسرو جنوبی نزدیک خیابان اصلی بنی هاشم(خشایار)مغازه سردونبش هستش روبه خیابان بنی هاشم .مغازه درحال حاضر کافی نت هستش و8سال هم بصورت مداوم کافی نت بود ،نزدیک بانک ،بهزستی ،کافه و....،کف سنگ بدنه سرامیک ارتفاع مغازه 4متر،دودعدد درب شیشه سکوریت ودوعدد کرکره برقی هرکدام 4متر هستش ،به دلیل مشغله کاری تماس پاسخگو نیستم لطفا شغل مدنظرتون رو به همراه شماره تماس و فامیلی شریفتون چت دیوار ارسال کنید ،خودم تماس میگیریم.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.