با سلام واحترام
آپارتمان مد نظر واقع در خیابان خرداد بین دی و بهمن میباشد .
واحد اماده به تخلیه بوده و تا ٥ روز اینده تخلیه میشود .
پارکینگ مشائ میباشد ولی مالک قبل که مستاجر همبود بعد از فروش از بابت جای پارک هیچ گونه مشکل و درد سری نداشته و ندارد .
مالک جدید نیازی به واحد ندارد و مستاجر چند سال با خیال راحت در مجتمع و واحد مدنظر سکونت داشته باشد .
جهت بازدید ملک لطفا تماس گرفته تا همکاری لازم انجام پذیرد .
از ساعت ١٧ الی ٢٣ خدمتگذار شما هستیم
املاک لیلی زاده :گلستان خیابان اردیبهشت بین اذر و دی .جنب فروشگاه دریم دی .املاک لیلی زاده
کداملاک ٤٢٩٠ جهت انجام کد رهگیری و ثبت وام مستاجری کلیه امور در همین املاک انجام میپذیرد.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.