با سلام
واحد طبقه دوم *درب قهوه ای کمرنگ*
بازسازی شده و کاملا نو تمیز هستش؛
چون دست مالک بوده از اول
واحد 65 متریه سند داره
بالا پشت بام بزرگ و قابل استفاده
خونه سه نبش غرق نور و جای پارک داره
از همه لحاظ خونه عالیه خدایی
خونه لوستر برنج ،پرده ،کولر گازی نوی نو داره که اگه دوسداشتین میتونید اونا رو هم بردارید و گرنه در اورده میشن
پمپ و اتومات ساختمون نو انداخته شده
خلاصه واحد بدون هیچ مشکلیه میتونید تشریف بیارید بازدید خودتون ببینید ؛الان قیمت ها بالا رفته واقعا قیمت مناسب گذاشتم
به روز هم تخلیه میکنم
واحد دور میدون پرندک و دسترسی ب تمامی مغازه ها دارین و نزدیک ب جاده شهریاره
خودمم به دلیل مهاجرت میفروشیم
لطفا برای وقت هم ارزش قائل باشیم
تخفیف جزئی پای معامله
با تشکر…
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.