آپارتمان کلا سه طبقه همکف وسط طبقه بعدیش ک مایم .و بالا پشت بام دلباز ک کلا در اختیار منه و هیچ طبقه حق اینو نداره حتی ی انتن بزار.کلا برای نشستن جا درس کردیم فرش شستن کباب درس کردن و ی انباری داره شش متری تو بالا پشت بام.دیوار کشی شده ک هر وق خواستین میتونین خونه بسارین ی اطلا ی اتاق .خونه همینطور ک میبینین یک ریالم خرج نداره .تازه ساخته.همچی بهترین برند استفاده شده.بهتربن و جا دار ترین کابینت سینک اجاق گاز.سرامیک کلید پریز شیر الات سقف کناف کاری...
از درب اکاردونی ک گذاشتم خونه در اختیار تا بالا پشت بام.خونه شیک و دلباز هم اتاق نور داره هم پذیرایی .جای پارک ماشین عالیه کوچه پهنه.امنیت بالا توضیحات کامل دادم ک اول بخونید بعد تماس بگیرید.ممنونم .دانش 18
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.