حیاط 3طبقه دربست تازه رنگ کاری است خیلی تمیز است هر طبقه حدودا 40متراست خالی است طبقه اول راهش جداست سرویس کامل است کابینت نوهودلمسی شیرآلات اهرمی کف موکت گرمکن بوتان وطبقه دوم و سوم راهش جداست سرویس کامل است طبقه دوم حال پذیرایی است طبقه سوم حمام و دستشویی داردراهروبه بام دارد برای شستن وسایل وغیره راحت می توانند دو خانواده زندگی کنند قولنامه است ولی ثبتی است آدرس عباسی به طرف یوسف آباد ده متری نسترن کوچه شهریار ماشین دم درمیرودازسه جاراه دارد هم بفروش میرسدهم اجاره رهن
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.