مغازه 20 متری در بهترین طبقه پاساژ سپید تهرانپارس فلکه اول (( زیر همکف ))
بنده مستاجر هستم و مغازه فوق رو تازه اجاره کردم برای همسرم اما متاسفانه بچه کوچیکمون نتونست همکاری کنه که مغازه رو حفظش کنم و خودم هم به دلیل مشغله کاری زیاد نمیتونم نگه دارم و پاش واستم صاحب ملک هم آدم بسیار با معرفت و منعطفی هستش . اجناسم بچه گونه هستش اگر به کارتون بیاد اجناس هم به قیمت فاکتور تقدیمتون میکنم و دکور هم بکارتون بیاد با قیمتی منصفانه باهاتون راه میام که براتون خیر کنه
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.