یه باب غرفه در مترو بریانک 4متر نبش.
ایستگاه شلوغ و پر تردد. روزی 8هزار نفر تردد به بالا
صنف:نان و شیرینی. فقط به همین صنف اجاره داده
میشود. غرفه در حال کار هستش. درکنارش قهوه و ساندویچی و نوشیدنی گرم هم میتونید بدید.
وسایل به شما فروخته میشود.قشنگ بخونید.
مغازه اجاره میکنید وسیله میخرید و از همون روز کاسبی کنید چون همه چی اماده هستش.
یخچال ویترینی.ماکروفر.اسپرسوساز.اسنک ساز
3 عدد میزکار. میز صندلی شیک.و وسایل خورده ریز.
نورانی خشگل داخل غرفه.با تشکر
قیمت وسایل توافقی
قیمت اجاره ماهی 25. بدون پول پیش
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.