باسلام من مالک هستم ، عکسهای 1تا7مربوط به طبقه دوم هست،بدونه خواب ،دارای کولر مجزا سرویس مجزا ایرانی فرنگی وحمام وانباری وبهار خواب واشپزخونه با گاز رومیزی کابینت شیک و عکسهای8 تا 12 طبقه اول یک خواب خانه بسیار شیک وتمیز چون خودم داخلش زندگی میکنم دست مستاجر نیست آشپزخانه بزرگ خانه نورگیر خوب کل کف ساختمان سنک وسرامیک کولر وسرویس حمام دستشویی ایرانی فرنگی مجزا تازه کاغذ دیواری شده.محله ودسترسی وجای پارک عالی.ایفون تصویری. پمپ آب ایتالیای قوی.خانه جنوبی هر طبقه 60 متر.لطفاخانواده های کم جمعیت تماس بگیرند ممنون.تاریخ تحویل 1405/4/15
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.