با سلام.
آپارتمان دو خوابه واقع در شهرک امید فاز 4شقایق3غربی طبقه 3.
دارای دو خواب یک خواب کمد دیواری داره.
درب ورودی دارای حفاظ آکاردیونی.
آشپزخانه کابینت گاز صفحه ای و هود.
سرمایش کولر آبی و گرمایش لوله کشی گاز و بخاری.آبگرمکن دیواری.
تراس داره و انباری پایین.
پارکینگ نداره.
بنده مستاجر هستم.دوساله نشستم الان بدلیل مهاجرت به شهرستان تخلیه میکنم.عکس بهتر از اینا نتونستم بگیرم در حال جمع کردن وسایل هستیم.
بازدید آزاد.
صاحب خونه آدم خوبیه بدی ازش ندیدم.رهن و اجاره نسبت به شهرک مناسب.
تخلیه فوری دو روزه.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.