اکسپلور پست ها

انتخاب شهر حذف همه
حداقل یک شهر را انتخاب کنید.
انصراف
تائید
دکتر نیما غیاثوند پروفایل - استوری های جدید

دکتر نیما غیاثوند

بازار پژوهان مبتکر پروفایل - استوری های جدید

بازار پژوهان مبتکر

مسعود داداشی پروفایل - استوری های جدید

مسعود داداشی

رضا پای بست پروفایل - استوری های جدید

رضا پای بست

سیامک محمودی پروفایل - استوری های جدید

سیامک محمودی

گروه مشاور املاک غلامی پروفایل - استوری های جدید

گروه مشاور املاک غلامی

علی برنجی پروفایل - استوری های جدید

علی برنجی

مهندس صمد سلیمان زاده پروفایل - استوری های جدید

مهندس صمد سلیمان زاده

گروه عمران سازه شیری پروفایل - استوری های جدید

گروه عمران سازه شیری

امید ابراهیمی پروفایل - استوری های جدید

امید ابراهیمی

مجید باغنده پروفایل - استوری های جدید

مجید باغنده

علی نعیمی پروفایل - استوری های جدید

علی نعیمی

دکتر مهری پروفایل - استوری های جدید

دکتر مهری

املاک پارسا پروفایل - استوری های جدید

املاک پارسا

تهران املاک پروفایل - استوری های جدید

تهران املاک

امین سلمانی پروفایل - استوری های جدید

امین سلمانی

مجید علیمردانی پروفایل - استوری های جدید

مجید علیمردانی

وکیل ایمان صامت پروفایل - استوری های جدید

وکیل ایمان صامت

ایجاد پست
7 ماه قبل
0 0

⁨ ⁨ ⁨ 🧠 افسردگی؛ بیماریه یا انتخاب؟ گاهی جامعه طوری با فرد افسرده برخورد می‌کنه، انگار خودش خواسته اینطوری باشه… اما واقعیت اینه که افسردگی انتخاب نیست، واکنشه. به فشار، به ناامنی، به بی‌عدالتی، به خستگی از جنگیدن بی‌پایان. ‪‪‪@vakilmehry‬‪@vakilmehry‬ry‬ry‬ry ⚖️ از نگاه حقوقی و انسانی، سلامت روان هم حقی اساسیه؛ بی‌توجهی به اون چه در محیط کار، خانواده یا جامعه می‌تونه مصداق آزار روانی و نقض حق کرامت انسانی باشه. 💬 افسردگی ضعف نیست، نشونه‌ی انسان بودنه. و حمایت، اولین قدم برای درمانشه. #روانشاسی #وکیل #وکالت #حقوق #حقوقی #ذهنیت #روانشناسی_خانواده⁩⁩⁩

8 ماه قبل
0 0

⁨ ⁨ گریه کردن و بروز احساسات توسط مرد؛ ضعف یا حق انسانی؟ در فرهنگ ما، مردها سال‌ها با این جمله بزرگ شدن: «مرد که گریه نمی‌کنه!» اما روانشناسی امروز می‌گه: «مرد هم حق داره احساساتش رو بروز بده — چون سکوت طولانی، فشار روانی، افسردگی و حتی خشونت درونی می‌سازه.» از نگاه حقوقی، قانون مستقیماً درباره‌ی گریه یا احساس حرفی نمی‌زنه، اما مفاهیمی مثل حق بر سلامت روان، کرامت انسانی و آزادی بیان عاطفی، بخشی از حقوق بنیادین انسان محسوب می‌شن. مردی که احساسش رو بروز می‌ده، درواقع از «حق انسانیِ خود برای رهایی از فشار روانی» استفاده کرده. 👁‍🗨 شاید وقتشه نگاه جامعه به «احساسات مردانه» از ضعف، به بلوغ عاطفی و آگاهی درونی تغییر کنه. چون گاهی، یک اشک فروخورده… مقدمه‌ی یک فروپاشی خاموشه.⁩⁩